פריכיות ספירולינה

מרכיבים טבעיים בלבד, ללא מלח, עם מזון העל הפופולרי ספירולינה כבר בתוך הפריכית.

זוהי דרך נפלאה לצרוך את אצת-הספירולינה, פשוט אוכלים פריכית כוסמת עם ממרח או עם סלט ירקות ומקבלים את תוספת הסופרפוד כבר בפנים.
אין צורך יותר לבלוע כמוסות או טבליות, פשוט מוסיפים לכל ארוחה רביעיית פריכיות כוסמת בתוספת ספירולינה וכך גופנו זוכה לתוספת משמעותית של 600 מ"ג מהסופרפוד הירוק.

הספירולינה ידועה בהרכבה התזונתי העשיר. היא מכילה כלורופיל, נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים), מינרלים וויטמינים.
פריכיות כוסמת ללא מלח מתאימות במיוחד לאנשים המבקשים להפחית את צריכת המלח שלהם ולחוש תחושת-שובע לאורך זמן. הכוסמת עשירה במרכיבים תזונתיים ובריאותיים. ניתן לשלב פריכיות כוסמת כתוספת לכל ארוחה: בוקר, צהריים או ערב. בנוסף, ניתן לאכול את פריכיות הספירולינה בין הארוחות כתחליף לנשנושים משמינים כגון חטיפי ועוגיות. פריכיות ספירולינה הן דלות קלוריות, נטולות גלוטן ובעלות אינדקס גליקמי נמוך (54) ולכן מתאימה לסוכרתיים.

פריכיות הכוסמת אינן מכילות תוספות של חומרים משמרים או צבעי מאכל. השימוש העיקרי בהן הוא כתחליף לפרוסות לחם, ללחמניות או לפיתות. 
מומלץ לשאת אריזת פריכיות ספירולינה לכל מקום שהולכים כפתרון מעולה לארוחה קלה, או ארוחת ביניים כדי למלא את הרעב הזמני בנשנוש דל קלוריות ומזין.

כוסמת ידועה באיכות החלבון הגבוהה שלה עם זמינות ביולוגית של מעל 90% מאחר והיא מכילה את חומצת האמינו ליזין, מתיונין וציסטאין. 
מעבר לכך, כדגן מלא, היא עשירה בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצת B ו-E, בגנזיום ואבץ.

הרשמה לבלוג

© 2018 כל הזכויות שמורות לניליפוד טק   |   התאמת התבנית: ק.ג. עיצוב