פריכיות על – חובה בכל מזווה

עודכן ב: 14 אוק 2018

לפני שבוע קניתי אריזת פריכיות הביתה. פריכיות כוסמת בתוספת ספירולינה של חברת ניליפוד. האמת לא האמנתי שחוץ ממני מישהו יטעם או יאכל מהן.

בערב הכנתי לעצמי צלחת מפנקת עם שתי פריכיות כוסמת עליהן מרחתי גבינה לבנה ובצד סלט ירקות קטן. זו הייתה הבת האמצעית שלי נוגה שהתעניינה ראשונה וביקשה לטעום. הביס הפך לעוד ביס ועוד ביס עד שהיא אכלה את כל מה שהיה לי בצלחת. אחר כך גם ביתי הבכורה גליה ואפילו ביתי הקטנה נילי, בת השנה ועשרה חודשים ביקשו לטעום. גם הן ממש אהבו את הטעם הפריך והקריספי של הפריכית. והקטנה אפילו ביקשה עוד.


מאותו רגע הבנתי את הפוטנציאל העצום שיש בהימצאן של הפריכיות במזווה הביתי והיכולת שלהן ללוות כמעט כל ארוחה או להוות נשנוש בריא בין הארוחות.


כאשר הבנות שלי מבקשות משהו מתוק – אני מכינה להן פריכית עם ממרח מתוק כגון ממרח חרובים, חלווה, חמאת בוטנים וכדומה.


לפעמים אחרי ארוחת הערב והמקלחת ובדיוק כשהן צריכות להיכנס למיטה לישון – הן מודיעות שלי שהן "עדיין רעבות" – או אז אני שולפת את אריזת הפריכיות, מורחת גבינה או קוטג' וזה עושה אותן מאושרות.


אולי ישנם סוגים רבים של פריכיות, אבל היתרון של הפריכיות של חברת ניליפוד על פני הפריכיות הרגילות גלום בשניים:


ראשית, היותן עשויות מכוסמת. הכוסמת נטולת גלוטן ומלאה בויטמינים.


שנית, הן מכילות ספירולינה. הבנות שלי יודעות שהן אוכלות פריכיות מיוחדות, אנחנו בבית קוראים להן "פריכיות על". כמו גיבור על. כן, זה קצת נשמע מצחיק, אבל הן באמת סוג של גיבור על – וזאת בזכות הספירולינה, הסופרפוד המדהים הזה שפשוט נמצא כבר בתוך הפריכית.

היום כמעט כולם כבר מכירים אותה ויודעים שיש לה יתרונות בריאותיים רבים וערכים תזונתיים חשובים.


אצלנו בבית הפריכיות משתלבות לפעמים בארוחה העיקרית, לפעמים כנשנוש בריא או כתוספת לארוחה. הן טעימות, בריאות ומשתלבות נהדר עם כל ממרח. ממליצה בחום.

הרשמה לבלוג

© 2018 כל הזכויות שמורות לניליפוד טק   |   התאמת התבנית: ק.ג. עיצוב